Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării în temeiul prevederilor art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin. (1) lit. b), alin. (2), (3), (5), (8), (8¹) și (9) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
anunță demararea unei proceduri de transfer în la cerere, pentru ocuparea a treisprezece funcții publice vacante, în conformitate cu dispozițiile Regulamentului – cadru privind ocuparea unei funcții publice sau contractuale vacante din cadrul Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării, prin transfer, denumit în continuare Regulament, aprobat prin ordinul ministrului nr. 21726/25.09.2024, după cum urmează:
1. șef serviciu, grad II (ID 567522) la Serviciul Corp Control și Strategie Anticorupție,
2. auditor, clasa I, grad profesional superior (ID 67947) la Compartimentul Audit Public Intern
3. consilier, clasa I, grad profesional superior (ID 599709) la Compartimentul Managementul Resurselor Umane – Direcția Generală Comunicare, Resurse Umane și Avizare,
4. consilier, clasa I, grad profesional superior (ID 599713) la Compartimentul Management Instituțional în domeniul resurselor umane din cadrul structurilor aflate în subordinea sau în coordonarea MCID- Direcția Generală Comunicare, Resurse Umane și Avizare,
5. consilier, clasa I, grad profesional principal (ID 599710) la Compartimentul Management Instituțional în domeniul resurselor umane din cadrul structurilor aflate în subordinea sau în coordonarea MCID- Direcția Generală Comunicare, Resurse Umane și Avizare,
6. consilier, clasa I, grad profesional principal (ID 599722) la Serviciul Avizare – Direcția Generală Comunicare, Resurse Umane și Avizare,
7. consilier, clasa I, grad profesional asistent (ID 599719) la Serviciul Avizare – Direcția Generală Comunicare, Resurse Umane și Avizare
8. consilier, clasa I, grad profesional principal (ID 567551) la Serviciul Acte Normative și Relația cu Parlamentul – Direcția Juridică și Guvernanță Corporativă,
9. consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent (ID 567543) la Serviciul Acte Normative și Relația cu Parlamentul – Direcția Juridică și Guvernanță Corporativă
10. consilier juridic, clasa I, grad profesional principal (ID 551845) la Compartimentul Juridic – Serviciul Juridic și Guvernanță Corporativă – Direcția Juridică și Guvernanță Corporativă
11. consilier, clasa I, grad profesional superior (ID 599728) la Serviciul Verificare Achiziții – Direcția Generală Organism Intermediar Cercetare
12. consilier, clasa I, grad profesional superior (ID 611810) la Compartimentul Politici și Strategii în Digitalizare – Direcția Politici Publice CDI – Direcția Generală Politici și Strategii în Digitalizare, Cercetare, Dezvoltare, Inovare și Transfer Tehnologic
13. consilier, clasa I, grad profesional principal (ID 567541) la Compartimentul Politici și Strategii în Digitalizare – Direcția Politici Publice CDI – Direcția Generală Politici și Strategii în Digitalizare, Cercetare, Dezvoltare, Inovare și Transfer Tehnologic
Precizăm că potrivit dispozițiilor art. 5 alin. (1) și ale art. 17 din Regulament aprobat prin aprobat prin ordinul MCID nr. 21726/25.09.2024:
„Transferul se face la solicitarea funcționarului public/personalului contractual și cu aprobarea ministrului cercetării, inovării și digitalizării, cu aplicarea prevederilor art. 13 alin. (2), art. 15 și art. 16.
În situația aprobării transferului al funcţionarului public/personalului contractual declarat admis, MCID înştiinţează cu celeritate autoritatea sau instituţia publică în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea funcţionarul public/ personalul contractual, despre aprobarea cererii de transfer.
Data de la care operează transferul la cerere nu poate depăşi 30 de zile calendaristice de la data emiterii actului administrativ.”
DOCUMENTE NECESARE ȘI DATĂ LIMITĂ
Persoanele interesate sunt invitate să depună la sediul Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării, prin registratură/ poșta electronică, în termen de 20 zile calendaristice de la data afişării anunţului, următoarele documente:
a) cerere de transfer, conform modelului atașat;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări, raportat la cerinţele din fişa postului vacant;
e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcţiei publice;
f) adeverința eliberată de angajator din care să rezulte calitatea de funcționar public;
g) adeverința medicală, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare funcţiei publice solicitate;
h) acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform modelului atașat.
Copiile actelor menționate anterior, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei cel mai târziu până la data și ora interviului.
Procedura de selecție în cazul transferului cuprinde următoarele etape succesive:
a) selecția persoanelor care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării posturilor vacante prin transfer;
b) proba suplimentară, după caz;
c) proba interviu. Proba interviu va putea fi susținută doar de solicitanții declarați admiși la etapa selecției și probei suplimentare, după caz, respectiv îndeplinirea condiției de conformitate cu originalul a copiilor actelor depuse la înscriere.
TERMENUL LIMITĂ DE DEPUNERE A DOCUMENTELOR MENȚIONATE: 23.12.2024, prin poșta electronică, 23.12.2024 ora 16.30 la registratura Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării din Str. ID Mendeleev nr. 21-25, sector 1 București
Conform prevederilor art. 13 din Regulamentul – cadru privind ocuparea unei funcții publice sau contractuale vacante din cadrul Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării, prin transfer, ulterior verificării documentelor de înscriere la procedura de transfer şi afişării rezultatului selecției, va fi organizată proba suplimentară pentru testarea competențelor digitale, după caz în data de 08 Ianuarie 2025, ora 10:00, la sediul Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării, respectiv proba interviu în data de 08 Ianuarie 2025, ora 12:00, la sediul Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării.
Calendarul de desfășurare:
– perioada de depunere a documentelor de înscriere: 04 decembrie 2024 – 23 decembrie 2024;
– proba suplimentară pentru testarea competențelor digitale, în data de 08 Ianuarie 2025, ora 10:00, la sediul Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării, după caz;
– proba interviu în data de 08 Ianuarie 2025, ora 12:00, la sediul Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării.
• Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testare a competențelor specifice poate fi vizualizată accesând link-ul
Condiții de ocupare, prin transfer la cerere, a funcției publice de:
1. șef serviciu, (ID 567522) la Serviciul Corp Control și Strategie Anticorupție, subordonat ministrului cercetării, inovării și digitalizării:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– absolvent cu diplomă al studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea învăţământului superior nr. 199/2023;
– competențe digitale (Competențe operare Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), MS Windows, Internet, Adobe Reader, Microsoft Teams, NextCloud) – nivel mediu, dovedite prin documente sau în cadrul probei suplimentare;
– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice
– să fie numit într-o funcție publică de conducere.
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
· rezolvarea de probleme și luarea deciziilor – nivel extins;
· inițiativă – nivel extins;
· planificare și organizare – nivel extins;
· comunicare – nivel extins;
· lucru în echipă – nivel operational;
· orientare către cetățean – nivel operational;
· integritate – nivel operational;
· managementul performanței – nivel operational;
· dezvoltarea echipei – nivel operational.
Cerinţe specifice (călătorii frecvente, delegări, detaşări): disponibilitate pentru program de lucru prelungit; deplasări în interesul serviciului.
2. auditor, clasa I, grad profesional superior (ID 67947) la Compartimentul Audit Public Intern subordonat ministrului cercetării, inovării și digitalizării:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– competențe digitale (Competențe operare Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), MS Windows, Internet, Adobe Reader, Microsoft Teams, NextCloud):– nivel începător, dovedite prin documente sau în cadrul probei suplimentare;
– minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
– să fie numit într-o funcție publică.
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
· rezolvarea de probleme și luarea deciziilor – nivel operațional;
· iniţiativă – nivel operațional;
· planificare şi organizare – nivel operațional;
· comunicare – nivel operațional;
· lucru în echipă – nivel operațional;
· orientare către cetățean – nivel operațional;
· integritate – nivel operațional.
Cerinţe specifice: art. 20 alin. (2) din Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, republicată
3. consilier, clasa I, grad profesional superior (ID 599709) la Compartimentul Managementul Resurselor Umane – Direcția Generală Comunicare, Resurse Umane și Avizare, subordonat directorului general:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– competențe digitale (Competențe operare Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), MS Windows, Internet, Adobe Reader, Microsoft Teams, NextCloud):– nivel începător, dovedite prin documente sau în cadrul probei suplimentare;
– minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
– să fie numit într-o funcție publică.
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
· rezolvarea de probleme și luarea deciziilor – nivel operațional;
· iniţiativă – nivel operațional;
· planificare şi organizare – nivel operațional;
· comunicare – nivel operațional;
· lucru în echipă – nivel operațional;
· orientare către cetățean – nivel operațional;
· integritate – nivel operațional.
4. consilier, clasa I, grad profesional superior (ID 599713) la Compartimentul Management Instituțional în domeniul resurselor umane din cadrul structurilor aflate în subordinea sau în coordonarea MCID- Direcția Generală Comunicare, Resurse Umane și Avizare, subordonat directorului general:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– competențe digitale (Competențe operare Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), MS Windows, Internet, Adobe Reader, Microsoft Teams, NextCloud):– nivel începător, dovedite prin documente sau în cadrul probei suplimentare;
– minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
– să fie numit într-o funcție publică.
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
· rezolvarea de probleme și luarea deciziilor – nivel operațional;
· iniţiativă – nivel operațional;
· planificare şi organizare – nivel operațional;
· comunicare – nivel operațional;
· lucru în echipă – nivel operațional;
· orientare către cetățean – nivel operațional;
· integritate – nivel operațional.
5. consilier, clasa I, grad profesional principal (ID 599710) la Compartimentul Management Instituțional în domeniul resurselor umane din cadrul structurilor aflate în subordinea sau în coordonarea MCID- Direcția Generală Comunicare, Resurse Umane și Avizare, subordonat directorului general:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– competențe digitale (Competențe operare Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), MS Windows, Internet, Adobe Reader, Microsoft Teams, NextCloud):– nivel începător, dovedite prin documente sau în cadrul probei suplimentare;
– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
– să fie numit într-o funcție publică.
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
· rezolvarea de probleme și luarea deciziilor – nivel operațional;
· iniţiativă – nivel operațional;
· planificare şi organizare – nivel operațional;
· comunicare – nivel operațional;
· lucru în echipă – nivel operațional;
· orientare către cetățean – nivel operațional;
· integritate – nivel operațional.
6. consilier, clasa I, grad profesional principal (ID 599722) la Serviciul Avizare – Direcția Generală Comunicare, Resurse Umane și Avizare, subordonat directorului general:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– competențe digitale (Competențe operare Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), MS Windows, Internet, Adobe Reader, Microsoft Teams, NextCloud):– nivel începător, dovedite prin documente sau în cadrul probei suplimentare;
– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
– să fie numit într-o funcție publică.
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
· rezolvarea de probleme și luarea deciziilor – nivel operațional;
· iniţiativă – nivel operațional;
· planificare şi organizare – nivel operațional;
· comunicare – nivel operațional;
· lucru în echipă – nivel operațional;
· orientare către cetățean – nivel operațional;
· integritate – nivel operațional.
7. consilier, clasa I, grad profesional asistent (ID 599719) la Serviciul Avizare – Direcția Generală Comunicare, Resurse Umane și Avizare, subordonat directorului general:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– competențe digitale (Competențe operare Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), MS Windows, Internet, Adobe Reader, Microsoft Teams, NextCloud):– nivel începător, dovedite prin documente sau în cadrul probei suplimentare;
– minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
– să fie numit într-o funcție publică.
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
· rezolvarea de probleme și luarea deciziilor – nivel elementar;
· iniţiativă – nivel elementar;
· planificare şi organizare – nivel elementar;
· comunicare – nivel elementar;
· lucru în echipă – nivel elementar;
· orientare către cetățean – nivel elementar;
· integritate – nivel elementar.
8. consilier, clasa I, grad profesional principal (ID 567551) la Serviciul Acte Normative și Relația cu Parlamentul – Direcția Juridică și Guvernanță Corporativă, subordonat șefului de serviciu:
– studii universitare juridice de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– competențe digitale (Competențe operare Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), MS Windows, Internet, Adobe Reader, Microsoft Teams, NextCloud):– nivel începător, dovedite prin documente sau în cadrul probei suplimentare;
– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
– să fie numit într-o funcție publică.
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
· rezolvarea de probleme și luarea deciziilor – nivel operațional;
· iniţiativă – nivel operațional;
· planificare şi organizare – nivel operațional;
· comunicare – nivel operațional;
· lucru în echipă – nivel operațional;
· orientare către cetățean – nivel operațional;
integritate – nivel operațional
9. consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent (ID 567543) la Serviciul Acte Normative și Relația cu Parlamentul – Direcția juridică și Guvernanță Corporativă subordonat șefului de serviciu:
– studii universitare juridice de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– competențe digitale (Competențe operare Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), MS Windows, Internet, Adobe Reader, Microsoft Teams, NextCloud):– nivel începător, dovedite în cadrul probei suplimentare;
– minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
– să fie numit într-o funcție publică.
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
· rezolvarea de probleme și luarea deciziilor – nivel elementar;
· iniţiativă – nivel elementar;
· planificare şi organizare – nivel elementar;
· comunicare – nivel elementar;
· lucru în echipă – nivel elementar;
· orientare către cetățean – nivel elementar;
· integritate – nivel elementar.
10. consilier juridic, clasa I, grad profesional principal (ID 551845) la Compartimentul Juridic – Serviciul Juridic și Guvernanță Corporativă – Direcția Juridică și Guvernanță Corporativă, subordonat șefului de serviciu:
– studii universitare juridice de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– competențe digitale (Competențe operare Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), MS Windows, Internet, Adobe Reader, Microsoft Teams, NextCloud):– nivel începător, dovedite prin documente sau în cadrul probei suplimentare;
– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
– să fie numit într-o funcție publică.
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
· rezolvarea de probleme și luarea deciziilor – nivel operațional;
· iniţiativă – nivel operațional;
· planificare şi organizare – nivel operațional;
· comunicare – nivel operațional;
· lucru în echipă – nivel operațional;
· orientare către cetățean – nivel operațional;
· integritate – nivel operațional.
11. consilier, clasa I, grad profesional superior (ID 599728) la Serviciul Verificare Achiziții – Direcția Generală Organism Intermediar Cercetare, subordonat șefului de serviciu:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– competențe digitale (Competențe operare Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), MS Windows, Internet, Adobe Reader, Microsoft Teams, NextCloud):– nivel începător, dovedite prin documente sau în cadrul probei suplimentare;
– minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
– să fie numit într-o funcție publică.
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
· rezolvarea de probleme și luarea deciziilor – nivel operațional;
· iniţiativă – nivel operațional;
· planificare şi organizare – nivel operațional;
· comunicare – nivel operațional;
· lucru în echipă – nivel operațional;
· orientare către cetățean – nivel operațional;
· integritate – nivel operațional.
12. consilier, clasa I, grad profesional superior (ID 611810) la Compartimentul Politici și Strategii în Digitalizare – Direcția Politici Publice CDI – Direcția Generală Politici și Strategii în Digitalizare, Cercetare, Dezvoltare, Inovare și Transfer Tehnologic, subordonat directorului direcției:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– competențe digitale (Competențe operare Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), MS Windows, Internet, Adobe Reader, Microsoft Teams, NextCloud):– nivel începător, dovedite prin documente sau în cadrul probei suplimentare;
– minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
– să fie numit într-o funcție publică.
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
· rezolvarea de probleme și luarea deciziilor – nivel operațional;
· iniţiativă – nivel operațional;
· planificare şi organizare – nivel operațional;
· comunicare – nivel operațional;
· lucru în echipă – nivel operațional;
· orientare către cetățean – nivel operațional;
· integritate – nivel operațional.
13. consilier, clasa I, grad profesional principal (ID 567541) la Compartimentul Politici și Strategii în Digitalizare – Direcția Politici Publice CDI – Direcția Generală Politici și Strategii în Digitalizare, Cercetare, Dezvoltare, Inovare și Transfer Tehnologic, subordonat directorului direcției:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– competențe digitale (Competențe operare Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), MS Windows, Internet, Adobe Reader, Microsoft Teams, NextCloud):– nivel începător, dovedite prin documente sau în cadrul probei suplimentare;
– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
– să fie numit într-o funcție publică.
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
· rezolvarea de probleme și luarea deciziilor – nivel operațional;
· iniţiativă – nivel operațional;
· planificare şi organizare – nivel operațional;
· comunicare – nivel operațional;
· lucru în echipă – nivel operațional;
· orientare către cetățean – nivel operațional;
· integritate – nivel operațional.
Bibliografia și tematica:
Bibliografie: | Tematică: |
Constituţia României, republicată | Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale. |
Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, titlul I şi II ale părţii a VI-a Statutul funcţionarilor publici și Anexele nr. 6, 7, 8 și 10; | Titlul I şi II ale părţii a VI-a Statutul funcţionarilor publici Funcţia publică şi funcţionarul public. Statutul funcționarilor publici; Anexa nr. 6 – Evaluarea performanțelor profesionale individuale ale funcționarilor publici de execuție și de conducere. Evaluarea performanțelor individuale ale funcționarilor publici debutanți; Anexa nr. 7 – Norme privind modul de constituire, organizare şi funcţionare a comisiilor de disciplină, precum şi componenţa, atribuţiile, modul de sesizare şi procedura disciplinară. Anexa nr. 8- Capitolul III –Verificarea competenţelor. Capitolul IV-Procedura de elaborare şi avizare a cadrului de competenţe specifice. Anexa nr. 10-Normele privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici din cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice în cadrul cărora sunt stabilite funcţiile publice prevăzute la art. 385 alin. (1) şi (2) din Codul administrativ, cu excepţia celor care beneficiază de statute speciale în condiţiile legii. |
Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; | Capitolul I Principii și definiții Capitolul II Secțiunea I – Egalitatea în activitatea economică şi în materie de angajare şi profesie. Secţiunea II – Accesul la serviciile publice administrative şi juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri şi facilităţi. |
Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare | Capitolul I – Dispoziții generale; Capitolul II – Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii; Capitolul IV – Egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi în ceea ce priveşte participarea la luarea deciziei; Capitolul VI – Soluţionarea sesizărilor şi reclamaţiilor privind discriminarea bazată pe criteriul de sex. |
Hotărârea Guvernului nr. 371/2021 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Cercetării, Inovării şi Digitalizării, cu modificările și completările ulterioare | Atribuţiile Ministerului Cercetării, Inovării şi Digitalizării Organizarea şi funcţionarea Ministerului Cercetării, Inovării şi Digitalizării |
Ordinul ministrului cercetării, inovării și digitalizării nr. 21724/27.09.2024 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Ministerului Cercetării, Inovării şi Digitalizării | Anexa la ordinul ministrului cercetării, inovării și digitalizării nr. 21724/27.09.2024 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Ministerului Cercetării, Inovării şi Digitalizării https://www.mcid.gov.ro/wp-content/uploads/2024/10/20241001_OMCID_21724-24.09.2024_-_ROF_Anexa.pdf |
Criteriile de evaluare pentru stabilirea planului de interviu pentru funcțiile publice de execuție sunt:
– capacitatea de analiză şi sinteză;
– abilităţi de comunicare orală specifică domeniului de specialitate;
– motivaţia candidatului;
– comportamentul în situaţiile de criză, relevant pentru domeniul de specialitate;
– orice alte atitudini, aptitudini şi abilităţi care dovedesc îndeplinirea competenţei
specifice necesare exercitării funcţiei publice;
Criteriile de evaluare pentru stabilirea planului de interviu pentru funcția publică de conducere sunt:
– capacitatea de analiză şi sinteză;
– abilităţi de comunicare orală specifică domeniului de specialitate;
– motivaţia candidatului;
– comportamentul în situaţiile de criză, relevant pentru domeniul de specialitate;
– orice alte atitudini, aptitudini şi abilităţi care dovedesc îndeplinirea competenţei
specifice necesare exercitării funcţiei publice;
– exercitarea controlului decizional;
– experienţa profesională şi managerială a candidaţilor relevantă pentru domeniul de specialitate
În cazul în care există un candidat cu dizabilități, prin raportare la nevoile individuale, acesta poate înainta Comisiei de evaluare, în termenul prevăzut pentru depunerea documentelor de înscriere, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilității probelor de transfer.
Adresa de e-mail pentru transmiterea documentelor de înscriere: cosmina.crisan@mcid.gov.ro
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării din Str. D.I. Mendeleev 21-25, sector 1, Bucureşti et. 5, cam. 510 şi la secretarul comisiei, doamna CRIȘAN COSMINA-SÎNZIANA consilier CMRU, telefon: 021.303.41.95.
Afișat astăzi: 04.12.2024